Clamshell lunch dispunibile deve esse più amichevule à l'ambiente

Ancu se l'ordine di limitu di plastica hè statu in piazza dapoi deci anni, è parechji paesi è persone volenu fà chì l'ambiente ùn sia micca contaminatu da plastica, ma pudemu ancu truvà ci sò parechji prudutti di plastica dispunibuli.I disadvantages di a tavola di plastica dispunibile sò stati criticati, sò difficiuli di degradazione è micca amichevuli di l'ambiente.I materiali ecologichi chì ponu rimpiazzà u plasticu per fà un pacchettu di l'alimentu dispunibile sò ancu esplorati constantemente.

Attualmente, i lunch boxes di carta ecologica dispunibile sò a prima scelta per rimpiazzà i lunch boxes di plastica dispunibuli in quantu à a prutezzione di l'ambiente. Disposable contenitore di carta di carta ecologica fatta di non tossica, innocu, pulita è senza contaminazione in cunfurmità cù l'alimentu naziunale. -classe di salute è di sicurità è i rigulamenti di prutezzione di l'ambiente, è senza materiale standard aghjuntu, ùn sò micca solu più sicuri è sani in usu, ma ancu degradabili è più amichevuli di l'ambiente.Ma a materia prima principale di scatuli di pasti di carta dispunibile hè a polpa, chì hè principalmente derivata da u legnu.Cù u cunsumu crescente di legnu è u costu crescente di a polpa di lignu, un fenomenu stranu hè apparsu - scatuli di lunch di carta ecologica dispunibuli nantu à u mercatu ùn sò micca stati largamente usati.

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri. 

 


Tempu di post: 02-02-2020