Chì sò i Pulp Tableware?

Avà più è più amichevuli di l'ambiente, vasellame di polpa di paglia, vasellame di polpa di canna di zuccaru, vasellame di polpa di paglia, vasellame di polpa di bambù, è ancu secchi di zuppa di carta kraft, ecc. sapè Per distingue questi prudutti, u seguente Fornitore di tazze di carta biodegradabili vi presentà brevemente!

Pulp tableware hè una stoviglia fatta cù stampi di vacuum per mudificà è asciugà a polpa, è poi più trasfurmata.Pò rimpiazzà u metale è u plastica per i residenti.Cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente umanu, a dumanda di i citadini cinesi per i prudutti di l'ambiente hè ancu crescente, è i pasti di polpa cù vantaghji cum'è a salute è a prutezzione ambientale sò stati ricercati da u mercatu.

Parrannu di a tavola di polpa di paglia più cumuna nantu à u mercatu, i paglia di colti sò usati cum'è materia prima.I prudutti pruduciutu anu più impurità in l'apparenza è u culore marrone più chjaru.

A tavola di polpa di canna di zuccheru, più amata da i clienti stranieri, usa bagasse cum'è materia prima.Ci sò dui tipi di pasti pruduciuti, unu hè biancu, è l'altru hè culore di polpa di canna di zuccheru, vale à dì marrone.L'apparenza di u pruduttu ùn hè micca forte, cum'è Ecofriendly Bagasse Pulp Tray.

A tavola di polpa di bambù, a tavola più caru in u mercatu, usa a polpa di bambù naturali cum'è materia prima.A qualità di u produttu hè di punta in l'industria, l'apparenza hè stylish è simplice, u culore hè marrone, è u pruduttu hè forte.

Bucket di zuppa di carta Kraft, a tavola più famosa in u mercatu.U pruduttu usa carta kraft cum'è materia prima, cù un revestimentu integratu.A serie di prudutti sò soprattuttu serie di bucket di zuppa, chì hà un bonu sigillatu.

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri. 

 

nwe4


Tempu di post: 02-02-2020