Perchè l'imballaggio di bagasse di canna à zucchero?

Ancu s'ellu ùn ci hè micca prubabilmente un imballaggio unicu usu prestu, i materiali utilizati per fabricà questi articuli ponu fà tutta a diferenza in u mondu.

Styrofoam è u plasticu restanu i materiali di imballaggio più economici è più facilmente dispunibili, ma ci sò opzioni biodegradabili dispunibili chì ùn danneranu micca l'ambiente è offrenu benefici pre è post-vita.

Una di l'opzioni megliu è più eco-friendly hè Bagasse.Bagasse hè u rifiutu di e piante di canna di zuccaru chì resta dopu chì u zuccheru hè stata estratta.Originariamente utilizatu com'è biocarburante, u valore di stu materiale per l'industria di l'imballaggio hè statu esploratu bè.Bagasse hè aduprata per fà una varietà di articuli di imballaggi alimentari chì includenu, ma ùn sò micca limitati à cuntenituri, piatti è ciotole da asportu.Bagasse serve ancu com'è sustitutu di legnu in certi paesi per pruduce pasta, carta è cartone.Ùn hè micca male per un pruduttu "spertu"!

Ùn sò solu l'articuli di imballaggio Bagasse megliu per l'ambiente perchè sò biodegradabili è compostabili, sò ancu estetichi!

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri.

Cliccate quì per mandà un email è riceverete a nostra risposta prestu!

gaz


Tempu di post: 02-02-2020