A tavola di bagassa hè sicura?

A selezzione di cena hè critica per u ristorante.Parechje urganisazioni utilizanu stoviglie di plastica o di schiuma, ma l'impattu ambientale di sti dui tipi di vasellame hè significativu, per quessa, una varietà di vasellame di carta facilmente degradabile è di pasta hè avà dispunibule.Avemu da amparà oghje nantu à e stoviglie dispunibuli di polpa di canna di zucchero.

Prima di tuttu, chì hè esattamente a tavola di polpa di canna di zuccheru ?Ciò chì face l'ambiente amichevule?L'attrezzatura ambientale di a polpa di zuccheru hè fatta di bagasse di canna di zuccheru, residu di paglia è altre fibre vegetali non-legnu chì anu cultivatu per un annu cum'è materie prime.

A polpa hè generata da l'adsorption vacuum through the mold after processing, secca, è poi trasfurmata da a scienza è a tecnulugia d'alta tecnulugia cù waterproofing di qualità alimentaria.

Dopu à esse trasfurmatu in polpa, a polpa hè secca, poi trasfurmata aduprendu a scienza è a tecnulugia d'alta tecnulugia cù sustanzi chimichi impermeabili è oliu di qualità alimentaria, è poi trasfurmata in vasellame chì pò rimpiazzà u metale è u plastica per e persone per l'usu.

Hè sicuru d'utilizà a tavola di polpa di canna di zuccheru dispunibile?Chì ghjè u significatu di u terminu "vase di tavola ecologica"?Perchè ùn hè micca tossicu è micca tossicu, faciule da riciclà, riciclabile, degradable è biodegradabile, a tavola di polpa hè chjamata tavola ecologica.

A tavola di polpa di canna di zuccheru dispunibile hè un pruduttu verde;u materiale utilizatu - bagasse - hè innocu per l'omu, micca tossicu è senza gustu, faciule da degradate;i prucessi di fabricazione, usu è distruzzione sò senza contaminazione;u pruduttu hè faciule di riciclà, faciule d'eliminà, o faciule d'eliminà dopu l'usu;In i nazioni sviluppati cum'è l'Europa è i Stati Uniti, a tavola di schiuma dispunibile serà rimpiazzata cù unu di i cene ambientali compostabili degradabili, chì sò sicuru è amichevuli di l'ambiente.

A tavola tradiziunale di scuma ùn hè micca solu male per a nostra salute, ma hè ancu male per l'ambiente.Hè u tempu per noi di evuluzione è di abbraccià a stoviglie di polpa !

5 photobank (2) photobank (5) photobank (16) photobank (35)

 


Tempu di post: 18-Jan-2022