Biodégradable SO compostable ?

Hè apiattu usa e getta biodegradableautomaticamentecompostableè vice versa ?Chì ci hè a diffarenza tràbiodegradable ècompostable piatti - piatti, bicchieri, cutelleria?

A quistione vene una volta è torna è e risposte sò spessu confuse.Avemu fattu una compilazione di ciò chì hè dettu è scrittu, per dà una versione ghjusta è simplice chì vi aiuterà à truvà u vostru modu.

Questi qualificatori, biodegradabili è cumpostibili, sò definiti in un standard europeu - NF 13432 - chì specifica a diffarenza trà cumpostibili è biodegradabili.Pigliamu i principii:

Biodegradable hè a cunversione di un pruduttu in diossidu di carbonu, acqua è humus.Un materiale hè cunsideratu biodegradable s'ellu righjunghji u 90% di a biodegradazione dopu à 6 mesi.Un pruduttu biodegradable si decompone è diventa bio-assimilable sottu l'azzione di i microorganismi, l'ossigenu, a temperatura, l'umidità è u calore.Ùn ci hè micca ubligatoriu nantu à a dimensione di e particelle ottenute.

Tutti i prudutti compostabili sò necessariamente biodegradabili, ma micca l'altru.

Infatti, per esse compostable un materiale deve rispettà criteri supplementari.Certi prudutti biodegradabili, mentre chì meritanu a qualificazione, sò fatti di cumpunenti chì, a maiò parte di u tempu cù additivi prisenti in a so cumpusizioni, frammentanu, degradanu, in natura.Ma ùn sparisce micca cumplettamente senza esse dannusu o dannusu.

Un pruduttu compostable ùn cuntene nimu di sti cumpunenti.Per esse cunsideratu cumpostibule, u pruduttu deve esse decompostu à u listessu ritmu di e piante.Articuli - piatti, bicchieri, cutelleria ... - fatti di fibra, polpa, legnu, PLA, ... sò compostable.

Questu significa ancu chì u pruduttu compostable pò esse trasfurmatu in un compostu di qualità in una stallazione di compostu industriale.Un compostu industriale deve rispettà e normi precisi (temperatura 75-80 °, umidità 65-70% è ossigenu 18-20%).In queste cundizioni, u prucessu di compostu dura circa 12 simane.In un compostu "fattu in casa", a temperatura raramente supera i 40 ° è l'umidità varieghja secondu e cundizioni esterni.

Dunque, u compostu hè l'ottimisazione di u prucessu di biodegradazione.Cunsiste à pruvucà è mantene, in e migliori cundizioni pussibuli, ciò chì a natura faci digià.

Eccu i differenzi spiegati trà biodegradable è compostable è perchè un pruduttu compostable hè biodegradable ma micca u cuntrariu.

À Zhongxin simu assai attenti à questi criteri chì diventeranu i novi standardi è motivanu cumpurtamenti più eco-responsibile.Presentemu cusì articuli in gamme di prudutti - piatti, bicchieri, cutelleria, tovaglie, tovaglioli - chì prisentanu qualità cumposti è cusì biodegradabili.

csm_OK_Compost_Home_Startseite_61dd7f44f7 csm_OKcompostHome_Industrial1_d808b5a543

 

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri.

 


Tempu di Postu: Dec-20-2021