Ùn jete micca a canna di zuccheru cum'è a basura

Chì sò l'usi di bagasse ?Di solitu sputemu a canna di zuccheru dopu a masticazione, ùn serà micca un perdu di risorse in u primu campu ?Allora, chì tipu di rolu hà ? 

 

Chì ghjè u bagasse ?

A canna di zuccaru hè una di e materie prime principali per a produzzione di zuccheru.Circa u 50% di u bagasse lasciatu dopu l'estrazione di zuccaru pò esse usatu per fà carta.In ogni casu, ci sò sempre un pocu di bagasse (cellule pith) chì ùn anu micca putenza intrecciata è deve esse eliminata prima di u prucessu di pulping.A durata di a fibra di bagasse hè di circa 0,65-2,17 mm è a larghezza hè 21-28 μm.

 

A cumpusizioni di bagasse di canna di zuccheru

Bagasse hè un tipu di mistura, allora chì sò i so cumpunenti principali?

In fatti, u bagasse hè u scontru di a canna di zuccaru dopu à sfracicà durante a pruduzzione di zuccaru, cù una tessitura grossa è dura, chì cuntene circa 24% ~ 27% di a canna di zuccheru (chì cuntene circa 50% acqua), è per ogni tonnellata di zuccaru pruduciutu, 2~ 3 tunnellate di bagasse seranu generate.Un analisi proximu di u bagassu umitu mostra chì u bagassu hè riccu in cellulosa è cuntene menu lignin, cusì u bagasse hà una grande superiorità cum'è materia prima di fibra.

 

Usi di bagasse

Bagasse hè qualcosa simili à i rifiuti, allora chì sò u so usu ?

1. Pruduzzione di alcolu di carburante

2. Cum'è pastu

3. Adupratu com'è un materiale favuritu di l'ambiente

A risturazione fatta di bagasse hà una alta bianchezza è strettezza, una bona resistenza à a temperatura è à l'oliu, micca tossicu è insapore, completamente degradable in trè mesi, ùn ci hè micca trè contaminazione di rifiuti in u prucessu di produzzione, è u costu di pruduzzione hè assai più bassu di quellu di a polpa stampata veloce. scatuli alimentari.

微信图片_20210909142133微信图片_20210909142151

微信图片_20210909154147

 

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri. 

 


Tempu di Postu: Oct-09-2021