Duranti u COVID-19, ordinate a portata è a consegna cù stoviglie di canna di zucchero dispunibile

L'ordine per asportu o a consegna da un ristorante hè sicuru?

Iè!I Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC), l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug (FDA) è u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti (USDA) anu dettu chì ùn anu micca cunuscenza di qualsiasi rapporti chì indicanu chì COVID-19 pò esse trasmessu per via di l'alimentariu. o imballaggi alimentari.

Sicondu u CDC, u metudu più cumuni di trasmissione di Coronavirus hè inalendu gocce respiratorii da un individuu malatu.A trasmissione da a superficia à a superficia hè assunta chì hè assai minima, cum'è quandu si manipule i cartoni da asportu.U periculu di catturà u virus attraversu l'alimentariu hè ancu bassu, postu chì i virus sò sensibili à u calore è l'alimentu cottu avaria resu u virus inattivu o mortu.

In cunsiquenza, sempre chì i ristoranti seguenu i regulamenti sanitari di u persunale è i cunsiglii di l'autorità sanitarie lucali per mantene e persone affettate in casa (chì praticamente tutti anu indicatu chì facenu), e vostre probabilità di catturà coronavirus via asportu è consegna sò estremamente bassu.

Pigliate è Consegna Supporta i Vostri Ristoranti Locali!

Hè più cruciale ch'è mai sustene i vostri ristoranti, caffè è pranzi lucali urdinendu u trasportu è a consegna in modu chì ponu sustene elli stessi, i so impjegati, è avè i mezi per riapertura à piena capacità una volta chì l'epidemia di COVID-19 hè finita.

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri.

 

5

微信图片_20210909142133

7

7


Tempu di Postu: 22-Nov-2021