Sugarcane bagasse-L'scelta ideale in fronte à a pruibizione di Plastics Single-Use

Cosa hè esattamente Bagasse?

Bagasse hè un restu di a cugliera di canna di zuccheru chì era prima scartata o brusgiata.Sta fibra vegetale hè oghji aduprata per una varietà di scopi, cumprese carburante, carta è vasellame, chì risulta in una contaminazione più bassa è l'usu di l'energia.I cunsumatori attenti à l'ambiente spinnu l'imprese à aduttà suluzioni ecologiche, chì hè una tendenza in sviluppu.
Unu di i numerosi vantaghji di i prudutti di bagasse hè chì si biodegradanu in 90 ghjorni, in uppusizione à i 400 anni chì u plasticu dura à a rottura.U cambiamentu da a stoviglie di plastica dispunibile à a tavola dispunibile in bagassa hè un passu pusitivu versu a riduzione di a nostra impronta di carbonu.

Culore è texture di bagasse
U bagassu di canna di zuccaru hè fibru, chì dà una struttura diversa da i contraparti di plastica.Ancu s'è parechji prudutti, cum'è piatti è ciotole, sò allisati, u bagasse di dinnerware si sentenu ligeramente aspra è simili à u cartone.I prudutti di bagasse sò spessu beige o marroni chjaru in tonalità, ma ponu ancu esse sbiancati bianchi.

Longevità di bagasse

I cuntenituri di bagassa è a tavola sò ugualmente robusti è di longa durata cum'è i cuntenituri di plastica è a tavola.L'alimenti caldi è friddi ponu esse serviti nantu à piatti è cuntenituri.Bagasse, infatti, pò resistere à e temperature à 200 gradi Fahrenheit !Puderanu ancu esse micru è guardati in a frigorifera.

Certificazioni

Articuli amichevuli di l'ambiente ponu uttene una o più di sti certificazioni da i gruppi di terzu chì travaglianu per fà u mondu un locu megliu.

BPI compostable- Emessi da l'Istitutu di Prodotti Biodegradabili, cunfirmanu chì i prudutti rispondenu à u standard ASTM D6400 è e specificazioni necessarii per esse compostable.

OK COMPOST (EN 13432)-L'imballaggi è i prudutti cù l'etichetta di compostu OK sò garantiti per descompone in un stabilimentu di compostu cummerciale.Questu hè veru per tutte e parti, inchiostri è additivi.U standard harmonizatu EN 13432: 2000 serve cum'è l'unicu puntu di riferimentu per u prugramma di certificazione.

Zhongxin

Zhongxin hè una gamma ecologica di tazze, utensili, è cuntenituri da asportu unicu, fabbricati da risorse rinnuvevuli.Tutte e certificazioni sopra citate sò state attribuite à i prudutti Zhongxin, dimustrendu a so autenticità è impegnu à furnisce articuli veramente ecologicamente rispunsevuli.

 7 5 微信图片_20210909142133 微信图片_20210909142158 微信图片_20210909153700

 

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2022