Perchè hè impurtante a certificazione per i piatti biodegradabili?

Zhongxin ùn hè micca l'unica cumpagnia chì produce forniture di catering compostable.Ma prima, fighjemu perchè tanti cumpagnii di gestione di rifiuti travaglianu solu cù Zhongxin per u compostu cummerciale.

Per riassume, Zhongxin travaglia incansablemente daretu à i sceni per rassicurà i clienti, cumposti è cullettori chì i nostri prudutti ponu - è fà - compost.

Cumpostable, biodegradable, è degradable?

Chì diffarenza face ?I catering sò ben versati in i so prudutti, ma l'imballaggio pò esse sfida.Allora usemu un esempiu per dà a vita.

Per offre brownies o panini per andà, u vostru ristorante di u persunale hà bisognu di sacchetti.Truverete alcuni cù a parolla "degradable" in lettere verdi.Ùn hè micca degradable cum'è biodegradable quandu si tratta di compostu ?

Sfurtunatamente, no - quessi sò plastichi ordinali cù un cumpunente chimicu chì li face sfondate in un sciame di picculi fiocchi di plastica.Ùn ci hè nunda di compostu o riciclabile;hè solu un prublema di lettiera giganti.

Sti sacchetti di plastica oxo-degradable sò sempre assai usati in l'UE, ma seranu pruibiti in tutta l'UE à partesi da lugliu 2021. Ùn vi ingannate micca da termini di cummercializazione cum'è oxo-biodegradable, biotrasformazione, o ancu omni-degradable.

Un sbagliu simplice cum'è questu puderia risultatu in a contaminazione plastica di a terra, chì hè l'ultima cosa chì qualcunu vole.I nostri clienti volenu chì i so rifiuti diventenu compostu di alta qualità per i campi di l'agricultori, è chì principia cù composti dispunibuli di a più alta qualità.

BPI-Compostable-Logo-950x357 csm_Ok_Compost_Startseite_neu_c6facd5422 csm_OKcompostHome_Industrial1_85961f1d9c csm_Seedling_Website_final_7b5250e275

Cù più di 200 prudutti in a nostra gamma, a certificazione hè un investimentu maiò per noi.Ma hè incredibilmente impurtante di dimustrà i nostri prudutti sò adattati per u compostu industriale ".

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri.

Cliccate quì per mandà un email è riceverete a nostra risposta prestu!


Tempu di Postu: Dec-27-2021