Zhongxin hè recentemente certificatu attraversu l'Istitutu di Prodotti Biodegradabili (BPI)

Zhongxin hè recentemente certificatu attraversu l'Istitutu di i Prodotti Biodegradabili (BPI), ma chì significa veramente sta certificazione, è cumu si benefiziu à i nostri clienti è cumposti?Fighjemu un ochju !

BPI-Compostable-Logo-950x357

 

 

A Marca di Certificazione BPI indica a verificazione di terzu partitu di a compostabilità per i pruduttori è i prupietari di a marca per aduprà nantu à i prudutti è l'imballaggi è per i cunsumatori, l'utilizatori finali è i composti per l'utilizazione quandu determinanu se un pruduttu o pacchettu hè compostable o micca.BPI hè l'unica verificazione di terzu di i normi ASTM per i prudutti compostabili in l'America di u Nordu.

BPI hè un pioniere in l'offre di certificazioni di prudutti biodegradabili è imballaggi in l'America di u Nordu.A so prucedura di certificazione cumpleta hè stata affidata per certificà a compostabilità di centinaie di diversi beni è pacchetti, dendu à l'imprese l'assicuranza chì anu bisognu di lancià prudutti più sustenibili è avanti.

Quandu l'imballu hè BPI Certified, i cunsumatori è i cumposti industriali ponu esse sicuru chì hè stata pruvata currettamente per a compostabilità è pò esse lanciata in u compost bin senza esitazione!E persone ponu ghjudicà megliu nantu à cumu si dispuniscenu di e cose chì compranu è di l'imballu in quale venenu grazia à a Certificazione BPI.

A prucedura di certificazione di BPI per un pruduttu o un pacchettu hè longa, cumprendi numerosi prucessi chì ponu piglià mesi per compie.Certificazioni cum'è quelli ottenuti da BPI, invece, ùn anu micca purtatu u pesu chì necessitanu per offre à i clienti a pace di mente nantu à l'articuli chì compranu s'ellu ùn sò micca sottumessi à una prova cusì approfondita.

Zhongxin offre una varietà di prudutti creativi creati da materiali rinnuvevuli è riciclati, cum'è ciotole, tazzi, coperchi, piatti è cuntenituri.

 

photobank (54)

 

 


Tempu di Postu: Dec-06-2021